.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 3 شنبه

شهرام جزايري كه به جرم فساد اقتصادي و جعل و فرار از قانون دستگير و محاكمه شد كمتر از 4 سال ديگر از زندان آزاد مي شود البته اگر اتفاق خاصي رخ ندهد و4 روز ديگر با يك خبر داغ همه را غافلگير نكند! وي گويا از مجموع 11 سال محكوميت قسمت اعظم آنرا پشت سر گذاشته و درحال گذراندن بقيه آنست .

دانشجويان دانشگاه آزاد كرج در حمايت از اقدام شجاعانه منتظرالزيدي خبرنگار عراقي طومار 3 هزار امضايي تهيه كرده اند . به گزارش « شبكه خبر دانشجو » دانشجويان دانشگاه آزاد كرج در طوماري 3 هزار امضايي اقدام خبرنگار شبكه البغداديه عراق در پرتاب كردن لنگه كفش به سمت رئيس جمهور آمريكا را حركتي شجاعانه و نمادي براي اعلام انزجار از اشغالگري آمريكا در اين كشور توصيف كردند . اين طومار با استقبال دانشجويان دانشگاه آزاد كرج مواجه شده و هم اكنون تعداد امضاهاي آن به 3 هزار امضا رسيده است .

پايگاه خبري تحليلي عصر ايران با انتشار مطلبي به سيماي جمهوري اسلامي به خاطر اجازه دادن به مجريان براي برداشتن زير ابرو و مش كردن موي خود انتقاد كرده است . عصر ايران در اين زمينه مي نويسد : « برخي از آقايان مجري با چنان سرو وضعي مقابل دوربين هاي تلويزيوني حاضر مي شوند و ساعت ها به اجراي برنامه مي پردازند كه گويا به پارتي دعوت شده اند! برداشتن زير ابرو و يا مش كردن موهاي سر در جامعه امروز ايران بين مردان ايراني نه تنها امري متعارف و پسنديده محسوب نمي شود بلكه اكثر مردم مرداني چنين را مذمت مي كنند و در هنگام پخش چهره هاي اين افراد در رسانه ملي نكوهش « آرايش زنانه اين مردان » به سوژه اي براي بحث هاي خانوادگي تبديل مي شود. » نويسنده اين مطلب به رئيس سازمان صدا و سيما توصيه مي كند ترتيبي بدهد تا مجريان از حد متعارف خارج نشوند.

نخست وزير عراق پس از چند روز سكوت درخصوص حادثه پرتاب لنگه كفش به سوي رئيس جمهور آمريكا توسط خبرنگار تلويزيون البغداديه ; سكوت خود را شكست و دست تروريست ها را در اقدام منتظرالزيدي دخيل دانست . به گزارش ايرنا; نوري المالكي كه حادثه پرتاب كفش در حضور او اتفاق افتاد و حتي كوشيد با دستان خود از اصابت لنگه كفش دوم به جرج بوش جلوگيري كند در ديدار با تعدادي از خبرنگاران عراقي در بغداد گفت : يك فرد كه متهم به قطع سر ده ها شهروند عراقي است متهم است كه در پس اقدام منتظرالزيدي قرار دارد. وي بدون ذكر نام اين تروريست اضافه كرد تحقيقات از منتظرالزيدي نشان داده است كه اين شخص در اقدام الزيدي در پرتاب كفش به روي رئيس جمهور آمريكا دست داشته است . در عين حال نوري المالكي تاكيد كرد اگر دستگاه قضايي « منتظرالزيدي » را آزاد كند در برابر اين حكم قضايي مخالفتي نخواهد كرد و دولت عراق آن را مي پذيرد. وي با انتقاد شديداللحن از اقدام خبرنگار كفش پران گفت : ما همچنان منادي آزادي مطبوعات و رسانه ها در عراق هستيم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.